Thursday, November 4, 2010

مالیات بر حجاب!؟ زنان محجبه هلندی مالیات حجاب می پردازند

حجاب
   كارگردان فیلم ضداسلامی «فتنه» خواستار تصویب قانونی برای دریافت مالیات از زنان محجبه شد.
   «گرت والدرز» نماینده پارلمان هلند و كارگردان فیلم ضداسلامی «فتنه» خواستار تصویب قانونی برای دریافت مالیات از زنان محجبه شد.
   به گزارش جهان به نقل از ISLAM IN EUROPE، «گرت والدرز» نماینده پارلمان هلند و كارگردان فیلم ضداسلامی «فتنه» در اظهاراتی اسلام ستیزانه خواستار تصویب قانونی برای دریافت مالیات از زنان محجبه شد.
   براساس این گزارش در صورت این قانون زنانی كه با پوشش و حجاب اسلامی در اماكن عمومی ظاهر می شوند و همچنین مردانی كه از لباس های بلند استفاده می كنند، باید سالانه هزار یورو غرامت به دولت بپردازند.
   والدرز با بیان اینكه حجاب و پوشش اسلامی باعث كنجكاوی و تحقیق افراد در خصوص دین اسلام می شود، خواستار جلوگیری از مهاجرت مسلمانان به این كشور شد.وی هدف از تصویب این قانون را كمرنگ شدن جلوه حجاب در جامعه دانست و مدعی شد: حجاب اسلامی نشانه فقدان آزادی در هلند است.
   یادآور می شود والدرز نماینده افراط گرای پارلمان هلند پیش تر با نسبت دادن تهمت های ناروا به پیامبر اكرم(ص) سعی در خدشه دار كردن چهره واقعی اسلام داشت.
   وی همچنین سال گذشته با ساخت فیلم ضداسلامی «فتنه» قرآن را مورد اهانت قرار داد كه این اقدام وی خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.
منبع خبر :جهان

No comments:

Post a Comment